Työmaapäällikkö projektiin Pirkanmaalle

Julkaistu

Etsimme työmaapäällikköä mielenkiintoiseen kansainväliseen projektiin Pirkanmaalle. Tehtävä alkaa kesäkuun 2024 aikana ja kestää arviolta reilun vuoden. Järjestämme valitulle henkilölle majoituksen työkohteen läheltä eli voit olla kotoisin mistäpäin Suomea tahansa.

Työmaapäällikkönä valvot työmaan asennusten ja käyttöönoton vaiheita projektin aikataulujen, laadun, budjetin ja teknisten määritysten mukaisesti. Tehtävässä suunnittelet ja koordinoit aliurakoitsijoiden sekä muiden ryhmien toimintaa sekä materiaalitoimituksia. Näiden lisäksi Työmaapäälliköllä on päävastuu kaikkien yleisten rakennustöiden hallinnasta sekä valvonnasta, mukaan lukien työmaanvalmistelut, maanrakennustyöt, perustukset, teräsrakenteet, sähkö- ja putkityöt, ilmanvaihto- ja ilmastointijärjestelmät sekä palonsuojaus. Työmaapäällikkönä olet myös vahvasti mukana projektin päivittäisissä turvallisuusasioissa, esimerkiksi säännöllisissä tarkastuksissa sekä toiminnan vaarojen analysoinnissa. Olet päivittäin myös mukana raportoinnissa, dokumentoinnissa sekä muissa hallinnollisissa tehtävissä.

Työmaapäälliköltä toivomme:

  • soveltuvaa korkeakoulututkintoa (DI, ins.)
  • aiempaa kokemusta työmaapäällikön tehtävistä
  • ymmärrystä suomalaisesta rakennuslainsäädännöstä
  • kiitettäviä IT-taitoja (MS Office)
  • kiitettävää englannin kielen taitoa
  • matkustusvalmiutta

Tarjoamme sinulle tehtävän, jossa pääset mukaan uniikkiin ja kansainväliseen projektiin, jossa pääset takuulla oppimaan uutta.

Lisätietoja tehtävistä Ugglalta tarjoaa Valtteri Rantala (valtteri.rantala@ugglaengineering.fi)

Hakuaika päättyy 18.3.2024

Kiinnostava tehtävä? Hae tästä!

Eikö olekin mielenkiintoinen projekti? Meistä on! Jos kiinnostuit avoimesta työtehtävästä, kerro meille lyhyesti itsestäsi tällä lomakkeella. Soitamme sinulle pian, niin jutellaan lisää projektista, roolista ja sinusta!

"*" näyttää pakolliset kentät

Max. tiedoston koko: 128 MB.
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Connect with us in LinkedIn